reklama

Online dating

Ako kazde rano, aj dnes som si urobila kavu, sadla za pocitat a isla som si skontrolovat Email.Tak som dostala email od jednej zoznamovacej agentury. Neodolala som a isla som to skontrolovat....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Ako som tak pozerala profily ludi, ktori tam boli, jedni ma zaujali viac, ini menej.

V com to asi je??? Tak som premyslala nad tym... Ako dosiahnut uspech na zoznamovacej webstranke???

Zoznamovacie webstranky ponukaju moznost zozanmit sa s niekym cez internet, ale to je asi vsetko co ponukaju. Vysledok , zalezi na nas. Ako sa vlastne predat??? Ako sa spravne reklamovat na zoznamke???

Vlastne je to ako reklamny plagat, cim lepsie urobeny, tym viac vzbudi pozornost... Tisice ludi je na na zoznamkach kazdy den, ale nie kazdy ma uspech.. Preco?? Nie som vestkyna, aby som mala na to odpoved. Ale ako som tak prechadzala profily, zistila som, ze si pozriem iba profily s fotkami, ktore su zaujimavo vyplnene a nieco sa da o tej osobe dozvediet. Ludi, ktori nemali foto a nemali skoro vobec vyplneny profil som nejavila vobec zaujem... Pripadalo mi to, ako... Preco sa vobec dava na zoznamku, ked o to vobec nema zaujem asi... Mozno len pre zaujimavost ako to dopadne..

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tak isto som zistila, ze ma zaujimaju viac ludia, ktori maju pozitivny pohlad na zivot, a nemaju v profile ihned nieco o sklamani a zlych veciach, ktore ich v zivote postihli.. Ale nakoniec je to vsetko asi o tom.. Cim lepsia reklama, tym lepsi uspech... Ako by ste sa reprezentovali vy???

Marcela Jencikova

Marcela Jencikova

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

LEN ZIVOT, KTORY ZIJEME PRE OSTATNYCH, STOJI ZA TO..... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu