reklama

Moc penazi

Dnes som telefonovala sestre a pretoze ma dceru Viktoriu, ktora ma dnes meniny, tak som jej chcela popriat vsetko najlepsie.. Trosku sa so mnou porozpravala a potom bola otazka.. Co mi das k meninam???

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

A ja som sa jej opytala: " a co by si chcela?"... samozrejme zacala menovat, vsetky najnovsie hracky, o ktorych som ja este nikdy nepocula ale samozrejme je to dnes to "TOP" co musi kazde decko mat. 

A co za to dostanem ja??? Opytala som sa jej.. Pusinku....-odpovedala.

Neako pochopila, ze za tu pusinku dostane hracku, ktoru chce. Ale necudujem sa tym nasim drobcom. Ved to na nich pada a vidia to vsade. Moc bohatsva a penazi k nim ide rozlicnou cestou.. Z rozpravok, v supermarketoch, z televizie, v rozhovore s rovesnikmi, ktori hovoria o kazdej najnovsej veci, ktora je samozrejme ta najlepsia a takisto aj najdrahsia.. Ale samozrejme si to vsimaju aj z rozhovorov - nas dospelakov.. Pocuvaju nas (ved im mame byt prikladom) viac, ako si to vieme predstavit a mohli zelat.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A v dnesnych casoch, ked sami co mame prve na rozume je ako zabezpecit rodinu, a nemame stanovenu hranicu kedy je vlastne dost, tak nase deti to nurobia tak isto. Sami chceme zvysenie platu, odmenu, alebo vyhrat sportku, nizsie ceny benzinu ale hlavne jedla a vsetko co k dnesnemu trendovemu zivotu patri. Niektori mame 2 prace, robime od vidim do nevidim a aj tak to niekedy nestaci.

Mali by sme vediet, co uz nie sme ochotni pre to obetovat.

Mozno cas, ktori potrebuju nase deti, lasku, ktoru potrebujeme davat svojmu partnerovi, zdravie, na ktore pri tom mnozstve prace, ktore musime denne vykonavat ani nemyslime. A priatelstvo, ktore peniaze nutuzuju, ale rozbijaju. Ale aj hrdost, bez ktorej prideme o vlastnu identitu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nedavno, ked som citala v casopise o jednom znamom mafianovi, ktory to uz ma za sebou, som si to uvedomila. Krasne auta, domy, bazen, fintnes centrum, ktore si nemal cas ani uzit. To vsetko tu po nom ostalo, a mozno este aj vela inych veci. Priklad toho, ze kvoli tomu vsetkemu riskoval vlastny zivot..

Nehadam sa... peniaze nam davaju slobodu. Ale musime vediet, kedy je tych nul uz dost. Potom nam tu slobodu uz beru...

Marcela Jencikova

Marcela Jencikova

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

LEN ZIVOT, KTORY ZIJEME PRE OSTATNYCH, STOJI ZA TO..... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu